مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 00:072022-02-01پزشكي

بازگشت قرمز به نقشه کرونایی استان/ نیمی از سمنان به رنگ نارنجی و قرمز درآمد


با حاکم شدن شرایط پرخطر کرونایی در غربی ترین شهرستان استان، علاوه بر بازگشت رنگ قرمز کرونایی به نقشه کرونایی استان سمنان، زنگ خطر پرشتاب تر شدن شمار بستری ها و مبتلایان در این استان حاشیه کویر به صدا درآمد.

- ایسنا/سمنان با حاکم شدن شرایط پرخطر کرونایی در غربی ترین شهرستان استان، علاوه بر بازگشت رنگ قرمز کرونایی به نقشه کرونایی استان سمنان، زنگ خطر پرشتاب تر شدن شمار بستری ها و مبتلایان در این استان حاشیه کویر به صدا درآمد.

دکتر کامران قدس در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به دنبال افزایش موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در چند روز اخیر، شهرستان گرمسار به عنوان نخستین شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در موج جدید، به شرایط پرخطر و قرمز کرونایی بازگشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین از نارنجی شدن دو شهرستان از 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و افزود: جدا از شهرستان گرمسار که به شرایط قرمز کرونایی بازگشت، دو شهرستان سمنان و دامغان نیز در شرایط نارنجی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه هیچ منطقه آبی در نقشه کرونایی استان باقی نمانده ادامه داد: سه شهرستان آرادان، سرخه و مهدیشهر نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت قرمز به نقشه کرونایی استان/ نیمی از سمنان به رنگ نارنجی و قرمز درآمد

بازگشت قرمز به نقشه کرونایی استان/ نیمی از سمنان به رنگ نارنجی و قرمز درآمد