مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 08:022022-02-02اقتصادي

انفجار امیکرون در خراسان جنوبی/فرمانداران آتش به اختیار عمل کنند


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ابتلا به امیکرون در استان انفجاری است، گفت: در شرایط پیش رو فرمانداران آتش به اختیار عمل کنند تا شاهد تکرار تجربیات تلخ دوران گذشته نباشیم.

- ، جواد قناعت شب گذشته در جلسه ستاد کرونای استان اظهار کرد: شدت ابتلای افراد به امیکرون انفجاری است بنابراین مردم نباید با عادی انگاری سبب تکرار تجربیات تلخ دوره های گذشته در این زمینه شوند.

وی با بیان اینکه سویه امیکرون به دلیل بی توجهی و عادی انگاری در توجه به دستورالعمل های بهداشتی با شیب صعودی و با سرعت زیاد در حال افزایش است، گفت: شاخص رعایت دستورالعمل های بهداشتی کاهش یافته و وضعیت رنگ بندی شهرستان ها هر روز در حال تغییر است.

قناعت با بیان اینکه شهرستان های نارنجی به قرمز و شهرستان های زرد به نارنجی تغییر می کنند، گفت: نیاز است مردم نسبت به تزریق دز سوم واکسن در استان کاهش یابد که این امر نیازمند هماهنگی های لازم بین دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های مربوط است.

بازگشت به محدودیت ها به صلاح نمی باشد استاندار با تاکید بر اینکه تاب آوری اجتماعی و اقتصادی مردم کاهش یافته است، اظهار کرد: برگشت به محدودیت های گذشته به صلاح نمی باشد و از مردم انتظار داریم با انجام واکسیناسیون دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و طرح شهید سلیمانی هم باید ادامه یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار امیکرون در خراسان جنوبی/فرمانداران آتش به اختیار عمل کنند

انفجار امیکرون در خراسان جنوبی/فرمانداران آتش به اختیار عمل کنند