مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-02اقتصادي

سه ضلع مخرب بورس


سه مشکل اساسی بورس در حال حاضرقیمت گذاری دستوری، نرخ بهره و نرخ ارز نیمایی است که موجب می شوند اولا درآمد شرکت های بورسی کاهش پیدا کند و در کنار آن باعث رونق و جذب منابع به بازارهای موازی شود.

- ایسنا/البرز یک کارشناس بازار سرمایه گفت: سه مشکل اساسی بورس در حال حاضرقیمت گذاری دستوری، نرخ بهره و نرخ ارز نیمایی است که موجب می شوند اولا درآمد شرکت های بورسی کاهش پیدا کند و در کنار آن باعث رونق و جذب منابع به بازارهای موازی شود.

همایون دارابی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت بورس گفت: پس از آنکه شاخص نتوانست حمایت 1.

3میلیون واحد را حفظ کند با صحبت های رییس جمهور شرایط بازار بهتر شد و همچنین پیگیری وزیر اقتصاد و اعلام مصوبات هیات دولت به نگرانی های بازار تا حدودی پایان داد.

دارابی افزود: ابتکار دکتر عشقی رییس سازمان بورس در برگزاری جلسات هماهنگی و همکاری میان حقوقی های بزرگ نیز توانست بازار را وارد یک دوره بازگشت کند که انتظار می رود در معاملات بعدی مجددا شاخص را به بیش از 1.

3میلیون واحد بازگرداند.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین دلیل افت چشمگیر شاخص در ماه های اخیر چیست، ادامه داد: بازار در یک مثلث تضعیف کننده قرار گرفته است؛ سه مشکل اساسی بازار در حال حاضرقیمت گذاری دستوری، نرخ بهره و نرخ ارز نیمایی است که موجب می شوند اولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه ضلع مخرب بورس

سه ضلع مخرب بورس