مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-02سياسي

تاثیرگذاری فناوری هسته ای در بخش های مختلف زندگی مردم جلوه گر می شود


امروز فناوری هسته ای یک پیشران برای توسعه کشور است و تاثیر گذاری این فناوری در سایر صنایع و بخش های مختلف زندگی مردم انشاءالله جلوه گر خواهد شد.

- ، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شامگاه دیروز (سه شنبه) با خانواده شهید هسته ای محسن فخری زاده دیدار کرد و به گفتگوی صمیمانه با خانواده این شهید پرداخت.

معاون رییس جمهور در این دیدار با تبریک ایام فرخنده فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر یادآور غرورآفرینی ها و ایام بیداری و اقتدار ملت بزرگ ایران است که توانستند با ساقط کردن رژیم سراپا وابسته و تحت سلطه استکبار، کشور را در مسیر عزت و استقلال قرار دهند.

وی افزود: شهدای والامقام ما از جمله شهید فخری زاده در مسیر ایجاد عزت و اقتدار ایران اسلامی گام بر می داشتند.

اقتداری که در پرتو آن برای ایرانیان عزت، آسایش و امنیت رقم زد و هم اکنون هموطنان ما بدون تاثیر از نفوذ و قدرت بیگانگان، در پیشبرد اهداف عالیه کشور و انقلاب، حرکت رو به جلو و استوار دارند.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار داشت: ما امروز برای عرض ادب خدمت خانواده شهید فخری زاده رسیدیم تا هم به مقام شهداء ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذاری فناوری هسته ای در بخش های مختلف زندگی مردم جلوه گر می شود

تاثیرگذاری فناوری هسته ای در بخش های مختلف زندگی مردم جلوه گر می شود