مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-02سياسي

خدمت رسانی رایگان کاروان های سلامت یزد به مناطق محروم در دهه فجر


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 50 برنامه شاخص به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری «جشن ملی 1400» در دهه فجر امسال توسط این جمعیت برگزار می شود.

- ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 50 برنامه شاخص به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری جشن ملی 1400 در دهه فجر امسال توسط این جمعیت برگزار می شود.

دکتر محسن حرازی زاده یزدی در این خصوص اظهار کرد: این جمعیت فعالیت های بسیاری به جز امدادرسانی در حوادث دارد و در بحث پیشگیری برای حوادث کار آموزش را انجام می دهد و با ارائه آموزش های امداد و کمک های اولیه و آشنا کردن مردم با حوادث، آنان را برای ایمنی خود در مقابل حوادث آماده می کند و تلاش دارد بحث خود امدادی را نهادینه کند.

وی گفت: بیش از 50 برنامه به مناسبت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد توسط پرسنل، اعضا، داوطلبان و امدادگران بشردوست هلال احمر استان برگزار می شود.

حرازی زاده افزود: غبارروبی قبور شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، اعزام بیش از هشت کاروان سلامت به مناطق محروم که کار ویزیت مردم را به صورت رایگان توسط پزشکان داوطلب انجام می دهند، از جمله این برنامه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی رایگان کاروان های سلامت یزد به مناطق محروم در دهه فجر

خدمت رسانی رایگان کاروان های سلامت یزد به مناطق محروم در دهه فجر