مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-02پزشكي

بستری 15 کودک مبتلا به امیکرون در بیمارستان های منطقه کاشان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری 15 کودک مبتلا به سویه جدید ویروس کرونا یا امیکرون در بیمارستان های منطقه کاشان خبر داد.

- مهدی دلاوری در گفت و گو با در منطقه تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه در سویه امیکرون کودکان بیش از سویه دلتا مبتلا می شوند، ابراز داشت: در حال حاضر 15 کودک مبتلا به امیکرون در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با توجه به وخامت اوضاع منطقه کاشان طی نامه ای از ستاد کرونای استان خواسته ایم که کلاس های مدارس کاشان به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی یکی از بهترین راه های کنترل و مدیریت شیوع امیکرون را واکسیناسیون کرونا دانست و تصریح کرد: امیکرون قدرت سرایت زیادی دارد و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و تزریق دز سوم واکسن کرونا باید مانع از شیوع بیش از پیش امیکرون شد.

دلاوری با اشاره به اینکه نظارت بر اصناف کاشان تشدید می شود، افزود: تعطیلی هیچ صنفی مدنظر ما نیست ولی به دلیل شرایط کنونی اصناف باید در رعایت دستورالعمل های بهداشتی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه گام ششم طرح شهید سلیمانی نیز با قدرت انجام می شود، خاطرنشان کرد: معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان به منظور افزایش بازرسی ها مبادرت به تشکیل یک قرارگاه ویژه بازرسی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 15 کودک مبتلا به امیکرون در بیمارستان های منطقه کاشان

بستری 15 کودک مبتلا به امیکرون در بیمارستان های منطقه کاشان