مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-02ورزشي

آمار جذاب «شماره یک» جدید تیم ملی ایران در مسیر جام جهانی


عملکرد تحسین برانگیز امیرعابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران نشان از کار دشوار بازگشت علیرضا بیرانوند درون دروازه ایران برای جام جهانی دارد.

- ، تیم ملی فوتبال ایران در حالی موفق به صعود زودهنگام به جام جهانی 2022 قطر شد که از هشت بازی گذشته خود صاحب 7 پیروزی و یک تساوی شده است.

شاگردان دراگان اسکوچیچ در این مدت 13 گل به ثمر رساندند و تنها دو گل خورده داشتند.

تساوی یک - یک مقابل کره جنوبی در تهران و برد 2 بر 1 برابر لبنان در خانه اش تنها گل های خورده تیم ملی ایران در مرحله سوم انتخابی جام جهانی محسوب می شود که در این دو مسابقه علیرضا بیرانوند وظیفه حراست از دروازه را بر عهده داشت.

پس از گل خوردن بیرانوند در این دیدار، انتقادات از عملکرد او آغاز شد تا اسکوچیچ در کنار آمار باشگاهی بیرانوند در پرتغال ترجیح دهد امیر عابدزاده را که نمایش درخشانی در پونفرادینا اسپانیا دارد را جایگزین او کند.

عابدزاده توانست دروازه تیم ملی ایران را در سه دیدار گذشته مقابل سوریه، عراق و امارات بسته نگه دارد تا نشان دهد در اوج آمادگی قرار دارد.

فرزند احمدرضا عابدزاده دروازه بان دهه شصت و هفتاد تیم ملی ایران نه تنها نشان داد ژن خوبی برای دروازه بانی دارد دارد بلکه برای افزایش توانمندی های خود حاضر است چالش های جدیدی را تجربه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جذاب «شماره یک» جدید تیم ملی ایران در مسیر جام جهانی

آمار جذاب «شماره یک» جدید تیم ملی ایران در مسیر جام جهانی