مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-02سياسي

حدیث عاشقی آیین بزرگداشت استاد علی اکبر فریدونی در بیجار برگزار می شود


به همت دفتر حوزه هنری شهرستان بیجار آیین بزرگداشت زنده یاد علی اکبر فریدونی همراه با برپایی نمایشگاهی از آثار این هنرمند مطرح بیجاری پنجشنبه 14 بهمن ماه در سالن شماره 1 پردیس سینمایی بیجار برگزار می گردد.

- "حدیث عاشقی" آیین بزرگداشت استاد علی اکبر فریدونی در بیجار برگزار می شود ایسنا/کردستان به همت دفتر حوزه هنری شهرستان بیجار آیین بزرگداشت زنده یاد "علی اکبر فریدونی" همراه با برپایی نمایشگاهی از آثار این هنرمند مطرح بیجاری پنجشنبه 14 بهمن ماه در سالن شماره 1 پردیس سینمایی بیجار برگزار می گردد.

سید عبدالرضا خضری رییس حوزه هنری شهرستان بیجار در نشستی خبری با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در راستای برنامه های پیش بینی شده جهت جشن ملی 1400 برگزاری برنامه بزرگداشت هنرمند با اخلاق خوشنویسی بیجاری که در ترویج هنر انقلاب و مفاهیم آن اهتمام خاصی را داشتند به منظور معرفی چهره های فعال هنر متعهد پنجشنبه 14 بهمن ماه در محل پردیس سینمایی آزادی بیجار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، هنرمندان و شاگردان آن مرحوم برگزار می شود.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این برنامه نمایشگاهی از آثار این هنرمند خوشنویس متشکل از 30 تابلوی خوشنویسی به مدت یک هفته در محل گالری مهر پردیس سینمایی آزادی بیجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدیث عاشقی آیین بزرگداشت استاد علی اکبر فریدونی در بیجار برگزار می شود

حدیث عاشقی آیین بزرگداشت استاد علی اکبر فریدونی در بیجار برگزار می شود