مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-02سياسي

بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی در اردبیل افتتاح شد


همزمان با ایام الله دهه فجر بزرگترین مرکز اورژانس سازمان تامین اجتماعی در اردبیل به بهره برداری رسید.

- در این مراسم که با حضور استاندار و سایر مسئولان در بیمارستان سبلان اردبیل برگزار شد، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: 608 هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش تامین اجتماعی بوده و از خدمات این سازمان بهره مند هستند.

قادر برجی خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به مراجعین به ویژه بیمه شدگان و افزایش رضایتمندی آنها در چهار سال اخیر ارتقای کیفی خدمات مورد توجه قرار گرفته و ما سعی کردیم مجموعه های مختلف درمانی و تخصصی را در اردبیل و سایر شهرها راه اندازی کنیم.

وی گفت: مرکز اورژانس بیمارستان سبلان به عنوان بزرگترین مرکز اورژانس کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در دو سال اخیر اجرایی شده و ما ظرفیت اورژانس را تا 500 مترمربع و 100 تخت بستری افزایش دادیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: در بخش درمان نیز نارضایتی مردم را در ارائه خدمات شاهد بودیم که در سال های گذشته سعی شد فضای فیزیکی تا 2 هزار و 500 مترمربع افزایش یافته و تعداد تخت ها نیز به 36 تخت ارتقا یابد.

برجی بیان کرد: در سال گذشته بیش از 200 میلیارد تومان منابع اعتباری صرف ارتقای خدمات درمانی تامین اجتماعی شد تا در بخش های مختلف بتوانیم در خدمت همشهریان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی در اردبیل افتتاح شد

بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی در اردبیل افتتاح شد