مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-02سياسي

بهره مندی تمام روستاهای خراسان جنوبی از نعمت گاز تا هفته دولت سال آینده


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در هفته دولت سال آینده تمام روستاهای استان که دارای سکنه هستند از نعمت گاز بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در مراسم افتتاح پروژه های گازرسانی در بیرجند اظهارداشت: خراسان جنوبی در حوزه گازرسانی روستایی در سال گذشته و در سال جاری به نسبت روستاهای گازرسانی شده در سطح شرکت های گازرسانی کشور رتبه اول را داشته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 634 روستا در استان گازدار شدند که رکورد تاریخی در شرکت ملی گاز در عمر 60 ساله آن بود، تصریح کرد: همچنین در سال جاری 232 روستای استان گازرسانی که از این تعداد 63 روستا در هفته دولت در سال جاری به بهره برداری رسیده و 162 روستا نیز دهه فجر جاری به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

هاشمی یادآور شد: پروژه های گازرسانی به 162 روستایی استان که در دهه فجر امسال افتتاح گردید مربوط به مصوبه سفر رییس جمهور برای سال 1401 بوده که خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته موفق شدیم این روستاها را زودتر و موعد تعیین شده از نعمت گاز بهره مند سازیم.

وی با اشاره به اینکه در سه چهار سال گذشته در استان 35 درصد جمعیت روستایی با 201 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند و خراسان جنوبی یکی از چهار استان کم برخودار گازدار کشور محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی تمام روستاهای خراسان جنوبی از نعمت گاز تا هفته دولت سال آینده

بهره مندی تمام روستاهای خراسان جنوبی از نعمت گاز تا هفته دولت سال آینده