مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-02فرهنگي

«زنده» بودن حاشیه ای برایمان ایجاد نمی کند


سازندگان برنامه «سینما ملت»، با بیان اینکه تنها برنامه زنده تلویزیون برای پوشش چهلمین جشنواره فیلم فجر هستند، عنوان کردند که این برنامه به خاطر پرداخت تخصصی به آثار، - سازندگان برنامه سینما ملت ، با بیان اینکه تنها برنامه زنده تلویزیون برای پوشش چهلمین جشنواره فیلم فجر هستند، عنوان کردند که این برنامه به خاطر پرداخت تخصصی به آثار، دچار حواشی معمول برنامه های زنده سینمایی نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما با برنامه سینما ملت با اجرای وحید رونقی، از 12 بهمن و همزمان با آغاز چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت 23 به مدت 11 شب، به پوشش این رویداد سینمایی می پردازد.

مرور آثار حاضر در این دوره جشنواره به همراه انعکاس برنامه ها و نشست ها، گفتگو با عوامل فیلم ها و پخش آیتم های ویژه ای به مناسبت چهلمین دوره جشنواره از بخش های این برنامه خواهد بود.

تهیه کننده سینما ملت احسان حسینی و سردبیر و کارگردان نیز سجاد مهرگان است که در ادامه گفت وگوی ایسنا با آنها را می خوانید: سجاد مهرگان ـ سردبیر برنامه سینما ملت ـ درباره رویکرد این برنامه سینمایی به چهلمین جشنواره فیلم فجر، به ایسنا توضیح داد: به صورت کلی شعار برنامه سینما برای مردم است و قرار است با برگزاری میزهای مختلف به این موضوع پرداخته شود که سینمای امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زنده» بودن حاشیه ای برایمان ایجاد نمی کند

«زنده» بودن حاشیه ای برایمان ایجاد نمی کند