مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-02فرهنگي

امین حیایی با «برف آخر» به «فجر» می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو فیلم سینمایی برف آخر به کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه کنندگی حسن مصطفوی و لایه های دروغ به کارگردانی رامین سهراب و تهیه کنندگی محسن صرافی و رامین سهراب امروز چهارشنبه 13 بهمن ماه در سومین روز از چهلمین جشنواره .

- خانه جشنواره در سومین روز از جشنواره فیلم فجر میزبان دو فیلم سینمایی با داستان هایی اجتماعی و اکشن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو فیلم سینمایی برف آخر به کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه کنندگی حسن مصطفوی و لایه های دروغ به کارگردانی رامین سهراب و تهیه کنندگی محسن صرافی و رامین سهراب امروز چهارشنبه 13 بهمن ماه در سومین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره برای اهالی رسانه و منتقدان نمایش داده می شود.

در واقع می توان گفت مخاطبان جشنواره امروز می توانند در کنار تماشای فیلم های مختلفی که در گونه اجتماعی ساخته می شود، تماشای یک فیلم اکشن را هم تجربه کنند.

در سانس اول روز سوم جشنواره ساعت 13، فیلم سینمایی برف آخر به کارگردانی امیرحسین عسگری به نمایش گذاشته می شود و داستان روزمرگی های یک دامپزشک را به تصویر می کشد.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون امین حیایی، لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان، صادق ملک، امیر مشهدی عباس، امیرعباس رودگر ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین حیایی با «برف آخر» به «فجر» می آید

امین حیایی با «برف آخر» به «فجر» می آید