مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-02سياسي

حزب همبستگی مانند احزاب دیگر فقط در ایام انتخابات فعالیت دارد


دبیرکل حزب همبستگی با اشاره به برخی دلایل که موجب عدم موفقیت احزاب شده، گفت: ما هم علی رغم همه قضایا مثل بقیه احزاب عموماً در فصل انتخابات فعالیت می کنیم.

- علی اصغر احمدی دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس در آسیب شناسی جریان در ایران اظهار داشت: احزاب در کشور ما احزاب فصل بهار هستند و در ساختار قدرت و قانون اساسی جایگاه اظهار وجود در سیستم را ندارند.

وی افزود: حزب مجوز می گیرد و تلاشی می کند ولی در برخی کشورها احزاب خودشان قدرت هستند ائتلاف می کنند و اگر سیستم اداره کشورشان با رای پارلمان باشد برای مثال نخست وزیر انتخاب می کنند ولی در ایران اگر احزاب همگی جمع شوند، از نظر اختیارات قانونی نمی توانند دهیار یک ده را هم انتخاب کنند.

احمدی تاکید کرد: یکی از دلایلی که احزاب ما موفق نیستند این است که کسانی که می خواهند نسبت به فعالیت در حزب گرایش پیدا کنند، امیدی از نظر قرار گرفتن در ساختار قدرت ندارند.

دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی ادامه داد: علی رغم همه قضایا ما هم مثل بقیه احزاب عموماً در فصل انتخابات فعالیت می کنیم و یا در یوم الله هایی چون دهه فجر روز قدس اظهار وجود می کنیم که اینها از تکالیف شرعی و ملی ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب همبستگی مانند احزاب دیگر فقط در ایام انتخابات فعالیت دارد

حزب همبستگی مانند احزاب دیگر فقط در ایام انتخابات فعالیت دارد