مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-02اجتماعي

اجرای چمن مصنوعی در مدارس


مدارس علاوه بر اینکه محیطی برای تربیت تحصیلی فرزندانمان میباشند، باید محیطی امن را نیز برای پرورش جسمانی و تفریحات سالم کودکان و نوجوانانمان فراهم آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام ماناچمن،ایجاد فضای مناسب برای بازی و ورزش کودکان از ملزومات یک مدرسه خوب است.

متأسفانه پوشش قالب حیاط مدارس ما از جنس آسفالت است که هیچگونه ایمنی ای در برابر ضربات احتمالی ناشی از بازی و ورزش کودکان و نوجوانان ندارد.

یکی از محصولاتی که می تواند علاوه بر ایجاد محیطی امن برای بازی کودکان، جلوه مدارس را نیز زیباتر و شادابتر سازد، چمن مصنوعی است.

چمن مصنوعی در مقایسه با سایر کفپوش ها از برتری های چشمگیری برخوردار است؛ در تمام طول سال سبز و خرّم است و هیچ نیازی به اقدامات مراقبتی از قبیل آبیاری، کود دهی، اصلاح و.

ندارد.

از مزایای استفاده از چمن مصنوعی مدارس ، می توان به موارد زیر اشاره کرد: ● ماندگاری طولانی مدت ● ظاهر شاداب و دوست داشتنی ● ایمنی و محافظت از اندام ها ● ایمنی بهداشتی و حفظ سلامتی دانش آموزان اما چمن مصنوعی محصولی است که در مدلهای مختلف، با ویژگی های متنوع، و برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

لذا مدیران مدارس می بایست پیش از خرید چمن مصنوعی نکاتی را مدنظر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای چمن مصنوعی در مدارس

اجرای چمن مصنوعی در مدارس