مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 18:172022-02-02سياسي

اختصاص منابعی برای خرید تبلت دانش آموزی مناطق محروم و روستاها


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی گفت که منابعی برای کمک به فعالیت های پژوهشی و فناوری در دانشگاه های دولتی وزارت های علوم و بهداشت و سازمان نوسازی مدارس برای خرید تبلت دانش آموزی مناطق محروم و روستاها اختصاص داده شد.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی گفت که منابعی برای کمک به فعالیت های پژوهشی و فناوری در دانشگاه های دولتی وزارت های علوم و بهداشت و سازمان نوسازی مدارس برای خرید تبلت دانش آموزی مناطق محروم و روستاها اختصاص داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت: کمیسیون تلفیق تصویب کرد که 10 درصد از منابع حاصل از واردات های خودروهای سنگین و راهداری صرف حمایت از اشتغالزایی و توسعه راه و آب روستایی در مناطق محروم شود.

وی افزود: همچنین مالیات نقل و انتقال و سود ایجادی در شرکت های موثر ناشی از انتقال آورده غیر نقدی به شرکت های سهامی عام در شرف تاسیس که به منظور ایجاد و تکمیل طرح های تولیدی، صنعتی و کشاورزی، زیربنایی و طرح های تملک دارایی های سرمایه ای و حمل و نقل شکل می گیرد و مجوز عرضه عمومی و تاسیس آن از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ می شود، مشمول مالیات به نرخ صفر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص منابعی برای خرید تبلت دانش آموزی مناطق محروم و روستاها

اختصاص منابعی برای خرید تبلت دانش آموزی مناطق محروم و روستاها