مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 19:372022-02-02اجتماعي

اعمال محدودیت های کرونایی در خوزستان/ آموزش مدارس غیرحضوری شد


فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان از اعمال محدودیت های جدید کرونایی در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا، امروزدر نشست قرارگاه مدیریت کرونا با اشاره محدودیت های جدید کرونایی در شهرها استان براساس رنگ بندی کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای امیدیه، دزفول، اهواز، شوشتر، آبادان و ایذه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

وی با اشاره به محدودیت های در نظر گرفته شده در شهرهای قرمز و نارنجی تصریح کرد: به مدت یک هفته کلیه فرآیندهای آموزشی در همه مقاطع آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و در کلیه سطوح دانشگاه ها(به استثنا دوره تکمیلی) به صورت غیر حضوری ارائه می شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: مردم رعایت پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم شرکت در اجتماعات را جدی بگیرند و نسبت به دریافت دز سوم واکسن خود در اولین فرصت اقدام نمایند.

وی با تاکید بر این که مراکز واکسیناسیون آماده ارایه خدمات هستند، بیان کرد: از کسانی که جزو واکسن تاخیری به شمار می روند درخواست می کنیم هر چه سریع تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و دز دوم خود را بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های کرونایی در خوزستان/ آموزش مدارس غیرحضوری شد

اعمال محدودیت های کرونایی در خوزستان/ آموزش مدارس غیرحضوری شد