مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 21:172022-02-02ورزشي

شهرداری ارومیه پلی آفی شد، آذرباتری در قعر جدول ماند


تیم والیبال شهرداری ارومیه با پیروزی مقابل همنام گنبدی جواز حضور در پلی آف را کسب کرد اما آذرباتری از هورسان رامسر باخت و همچنان در قعر جدول باقی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیست و سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها امروز (چهارشنبه 13 بهمن ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، ورامین، یزد، گنبد، رامسر، تهران و گرگان پیگیری شد.

تیم شهرداری ارومیه که این هفته میهمان همنام گنبدی بود با نتیجه سه بر صفر با نتایج 25 بر 18، 28 بر 26 و 26 بر 24 مقابل میزبان خود به برتری رسید.

در این دیدار که در مدت زمان یک ساعت و 31 دقیقه برگزار شد شهرداری ارومیه با این برد، چهاردهمین پیروزی خود را در لیگ برتر جشن گرفت و صعودش به مرحله پلی آف قطعی شد.

علاوه بر سپاهان مدعی امروز همراه با شهرداری ارومیه تیم های پیکان تهران، مقاومت یزد و لبنیات هراز آمل نیز راهی پلی آف شدند.

خضراله ترابی و علی اصغر حاجی کاظمی به ترتیب ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند و محمد محبوب عشق دوست به همراه سیدمحمد موسوی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

در دیگر دیدار این هفته 2 تیم قعرنشین هورسان رامسر و آذرباتری ارومیه در هفته بیست وسوم در شرایط تقریبا مساوی به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده رامسر در سه ست پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ارومیه پلی آفی شد، آذرباتری در قعر جدول ماند

شهرداری ارومیه پلی آفی شد، آذرباتری در قعر جدول ماند