مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 22:522022-02-02سياسي

کشاورزی اردبیل نیازمند تفکر و اقدامات نوین است


در راستای بهره روی حداکثری و مناسب از کشاورزی، نیاز است که تفکر و اقدامات نوینی در این حوزه مهم صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سیدحامد عاملی امشب در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار کرد: باتوجه به پتانسیل های بسیار بالای آب و هوا و خاک استان اردبیل، کشاورزی در استان یک جایگاه ویژه، اساسی و حیاتی دارد.

وی افزود: متاسفانه آن گونه که باید در حوزه کشاورزی اقدامات مناسبی صورت نگرفته است تا بتوانیم باتوجه به پتانسیل موجود خدادادی، تولید ثروت حداکثری داشته باشیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در طی سال های اخیر، مشکلات ریز و درشت و تکراری حوزه کشاورزی استان بسیار بیان شده و اقدام مناسب و مطلوبی در راستای حل این مشکلات اتفاق نیفتاده است.

حمایت از ایده های نو در حوزه کشاورزی عاملی گفت: از عموم فعالین و متخصصین حوزه کشاورزی استان اردبیل تقاضا دارم نظرات و ایده های نوین و جدیدی که منجر به تولید ثروت حداکثری و اشتغال زایی در کشاورزی شود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: اگر توسعه کشاورزی استان، نیازمند دعوت و حضور متخصصین خارجی این حوزه باشد، حتما از این ایده استقبال خواهیم کرد.

سند چشم انداز دوساله اردبیل تدوین می شود استاندار اردبیل تشریح کرد: به زودی سند چشم انداز سال های 1401 و 1402 استان اردبیل در کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی اردبیل نیازمند تفکر و اقدامات نوین است

کشاورزی اردبیل نیازمند تفکر و اقدامات نوین است