مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 00:072022-02-02فرهنگي

بازگشت سوت و کف های معنادار به جشنواره فیلم فجر


سومین روز جشنواره فیلم فجر اگرچه با خبرهای نگران کننده ای از گستردگی شدید سوریه امیکرون در کشور همراه شد، اما پس از چند سال شاهد واکنش های خاص و معنادار اهالی رسانه و منتقد به فیلم ها در برج میلاد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه مرکز همایش های برج میلاد یک روز دیگر از چهلمین جشنواره فیلم فجر را با نمایش دو فیلم برف آخر و لایه های دروغ پشت سرگذاشت که یکی از آن ها حس و حالی را به جشنواره برگرداند که چند سالی بود با پراکنده شدن خبرنگاران و منتقدان در چند سالن پردیس ملت کمتر دیده می شد.

در این گزارش به برخی اتفاق های خانه جشنواره در برج میلاد و حاشیه های جنبی نمایش فیلم ها در سینماهای مردمی اشاره می کنیم .

* در روز سوم جشنواره ی فیلم فجر ابتدا برف آخر به کارگردانی امیرحسین عسگری که پیش تر بدون مرز را ساخته بود، نمایش داده شد.

قبلا در خبرها عنوان می شد که احسان علیخانی تهیه کننده این فیلم است ولی در عنوان بندی، او به عنوان مشاور پروژه معرفی شد.

حسن مصطفوی - تهیه کننده این فیلم - تاکید کرد که برخلاف حرف های مطرح شده، اختلافی میان علیخانی و او برای ساخت این فیلم وجود نداشته، منتها به خاطر مشغله کاری برای ساخت برنامه تلویزیونی عصر جدید ، علیخانی امکان حضور به عنوان تهیه کننده را نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت سوت و کف های معنادار به جشنواره فیلم فجر

بازگشت سوت و کف های معنادار به جشنواره فیلم فجر