مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 08:122022-02-03پزشكي

آذرشهر قرمز شد/هیچ شهرستان آبی در آذربایجان شرقی نداریم


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی در روزهای اخیر، گفت: شهرستان آذرشهر در وضعیت قرمز قرار گرفته و هفت شهرستان نیز نارنجی هستند و هبچ شهرستانی با وضعیت آبی در استان نداریم.

- مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز: آذرشهر قرمز شد/هیچ شهرستان آبی در آذربایجان شرقی نداریم ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی در روزهای اخیر، گفت: شهرستان آذرشهر در وضعیت قرمز قرار گرفته و هفت شهرستان نیز نارنجی هستند و هبچ شهرستانی با وضعیت آبی در استان نداریم.

دکتر سیمین خیاط زاده چهارشنبه شب، 13 بهمن ماه، در گفت وگوی خبری با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به امیکرون در استان، اظهار کرد: تاکنون 487 مورد ابتلا به این سویه در استان شناسایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی و به تبع آن موارد بستری کرونایی استان در حال افزایش است.

وی با تاکید بر لزوم مراقبت بیشتر از کودکان در دوران گسترش سویه جدید کرونا، گفت: چنانچه تب شدید، سختی تنفس، سردرد و بدن درد مداوم در افراد بروز دهد و به خصوص اگر این افراد دارای بیماری زمینه ای و باردار باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذرشهر قرمز شد/هیچ شهرستان آبی در آذربایجان شرقی نداریم

آذرشهر قرمز شد/هیچ شهرستان آبی در آذربایجان شرقی نداریم