مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-03سياسي

شکل برنامه ریزی های توسعه در قبل و بعد انقلاب مناسب نبوده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان این مطلب که اصول توسعه می تواند جهان شمول باشد و بومی سازی شود، اظهار کرد: شکل برنامه ریزی های توسعه در قبل و بعد انقلاب مناسب نبوده است.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان این مطلب که اصول توسعه می تواند جهان شمول باشد و بومی سازی شود، اظهار کرد: شکل برنامه ریزی های توسعه در قبل و بعد انقلاب مناسب نبوده است.

  جعفر رودری صبح امروز 14 بهمن ماه در جلسه شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: استان کرمان برای دست یابی به توسعه پایدار و رفع مشکلاتی همچون بیلان منفی و.

دیگر نباید در مسیر موجود حرکت کند.

وی توسعه پایدار را در گرو وفاق بین همه ارکان جامعه دانست و بیان کرد: توسعه صرفا یک مساله اقتصادی نیست و باید خودکفا و خودگردان باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان برنامه های توسعه زیرساخت ها استان کرمان را تاحدودی موفق دانست و در ادامه با تبیین سیر تحول عنوان کرد: توسعه یک علم است.

وی کیفیت مقررات و پیاده شدن کامل آنها و کنترل فساد را از ارکان مدیریت توسعه برشمرد و افزود: ممکن است ملاحظات سیاسی و اقتصادی با یکدیگر همراه نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل برنامه ریزی های توسعه در قبل و بعد انقلاب مناسب نبوده است

شکل برنامه ریزی های توسعه در قبل و بعد انقلاب مناسب نبوده است