مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-03پزشكي

کرونا در آذربایجان شرقی به سمت قرمز شدن می رود


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تغییر وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی در روزهای اخیر و تبدیل وضعیت به قرمز و نارنجی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیمین خیاط زاده با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی در روزهای اخیر، اظهار کرد: شهرستان آذرشهر در وضعیت قرمز قرار گرفته و هفت شهرستان نیز نارنجی هستند و هیچ شهرستانی با وضعیت آبی در استان نداریم.

وی با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی در روزهای اخیر، گفت: شهرستان آذرشهر در وضعیت قرمز قرار گرفته، هفت شهرستان نیز نارنجی هستند و هیچ شهرستانی با وضعیت آبی در استان نداریم.

خیاط زاده با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به اومیکرون در استان، اظهار کرد: تاکنون 487 مورد ابتلاء به این سویه در استان شناسایی شده است.

مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: تعداد مراجعان سرپایی و به تبع آن موارد بستری کرونایی استان در حال افزایش است.

خیاط زاده با تاکید بر لزوم مراقبت بیشتر از کودکان در دوران گسترش سویه جدید کرونا ، گفت: چنانچه تب شدید، سختی تنفس، سردرد و بدن درد مداوم در افراد مشاهده شود و به خصوص اگر این افراد دارای بیماری زمینه ای و باردار باشند، باید بلافاصله قرنطینه و سپس به مراکز درمانی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در آذربایجان شرقی به سمت قرمز شدن می رود

کرونا در آذربایجان شرقی به سمت قرمز شدن می رود