مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-03سياسي

دولت سیزدهم به دنبال تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازگشت به آرمان های انقلاب اسلامی شعار دولت سیزدهم است، گفت: باید برای تحقق آرمان های انقلاب تلاش کنیم.

- ، جهانبخش سلمانیان در مراسم افتتاح مدرسه شهیدان مهدی پور شهرستان اسکو با تاکید بر لزوم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: برای تحقق این مهم باید هر سال شاهد پیشرفت های بیشتر باشیم و نسبت به سال قبل گام های بزرگ تر و مهم تری در راستای توسعه و پیشرفت کشور برداشته شود.

وی ادامه داد: در شهر جدید سهند، طرح های عمرانی با سرعت و جلوتر از برنامه زمان بندی تعیین شده در حال اجرا است و این امر موجب افزایش سرعت رشد این شهر نسبت به پیش بینی ها شده است.

سلمانیان گفت: با توجه به سرعت رشد جمعیتی این شهر باید ایجاد بسترها و زیرساخت های لازم در تمامی حوزه ها به خصوص در حوزه فرهنگی مورد توجه باشد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت افتتاح مدارس در شهرهای جدید افزود: توجه به مباحث سخت افزاری محیط های آموزشی مقدمه ای برای رشد و ارتقا نرم افزاری نهاد آموزشی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب انتظار و نگاه خاصی نسبت به آموزش و پرورش دارند، گفت: پرورش دانش آموزان و دانشجویان جستجوگر، نیاز جامعه امروز است و معلمان و اساتید نقش بسز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم به دنبال تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است

دولت سیزدهم به دنبال تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است