مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-03اجتماعي

سامانه جدید بارشی از بامداد شنبه در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی از ورود سامانه بارشی در روزهای نخست هفته آینده خبر داد.

- احمد اسدی با اعلام این خبر در توصیف سامانه بارشی اظهار کرد: زمان فعالیت سامانه سرد بارشی بامداد شنبه تا بعداز ظهر یکشنبه 16 تا 17 بهمن 1400 خواهد بود که در روز شنبه وضعیت جوی ابری با بارش باران، در ارتفاعات مه آلود با بارش برف، وزش باد نسبتاً شدید و همراه با کاهش محسوس دما خواهد بود.

وی درباره نوع مخاطرات پیش بینی شده، گفت: بارندگی متناوب (بارش متناوب برف در ارتفاعات)، کاهش محسوس دما گاهی با وزش باد نسبتا شدید و احتمال رعدو برق مورد انتظار است.

معاون توسعه وپیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به منطقه تحت تاثیر سامانه در سطح استان درباره اثرات آن خاطرنشان کرد: آبگرفتگی معابر در مناطق ساحلی و جلگه ای، مه آلود شدن، کاهش دید، کولاک برف، لغزندگی و یخبندان، اختلال در جاده‏ ها و محورهای کوهستانی و احتمال سقوط بهمن از پیامدهای سامانه است.

اسدی در توصیه ای یادآور شد: احتیاط در تردد جاده ای، عدم صعود کوهنوردان به ارتفاعات، تجهیز خودروها به ادوات زمستانی و مدیریت در مصرف انرژی مورد توصیه و تاکید است تا با کاهش مصرف برق و گاز، گرمابخش خانه های همدیگر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جدید بارشی از بامداد شنبه در مازندران

سامانه جدید بارشی از بامداد شنبه در مازندران