مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-03اقتصادي

افتتاح 64 طرح شهرستان فاروج به مناسبت دهه فجر


64 طرح شهرستان فاروج به صورت متمرکز به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح یا کلنگ زنی شد.

- فرماندار شهرستان فاروج در آیین افتتاح متمرکز این پروژه ها که 14 بهمن ماه در مجموعه شرکت کشت و صنعت خرم برگزار شد، اظهار کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 678 میلیارد و 600 میلیون تومان بهره برداری یا کلنگ زنی شد.

ابوالحسن نجفی حاج تقی گفت: شهرستان فاروج کوچکترین شهرستان خراسان شمالی از لحاظ وسعت به حساب می آید اما بزرگترین و پر حجم ترین پروژه های مربوط به این شهرستان است.

وی افزود: از 677 میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح پروژه های دهه فجر فاروج، صرفا 30 میلیارد تومان آن از اعتبارات دولتی و عمرانی بوده است.

وی اضافه کرد: این موضوع نشان می دهد که بخش خصوصی سرمایه گذاری و حضور بسیار گسترده ای در فاروج دارد که خروجی آن بهبود اوضاع شهرستان شده است.

فرماندار فاروج گفت: این شهرستان قطب تولید محصولاتی چون زعفران، انگور، گردو و گوجه فرنگی است اما هنوز هم روستاهای بخش مرکزی آن در محرومیت بسیاری به سر می برند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مجوز افزایش مرغداری ها تا دو میلیون قطعه مرغ گرفته شده و اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است، اظهار کرد: اعتبارات شهرستان فاروج طی امسال چندین برابر شد و انتظار داریم تا مسئولین استانی کمک کنند تا باز هم شاهد رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 64 طرح شهرستان فاروج به مناسبت دهه فجر

افتتاح 64 طرح شهرستان فاروج به مناسبت دهه فجر