مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-03اقتصادي

تولید 500 مگاوات برق تجدیدپذیر برای پیک 1401 در کشور در حال اجراست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمود کمانی معاون وزیر نیرو امروز در آیین امضاء تفاهمنامه توسعه نیروگاه های تجدید پذیر و پاک بهینه سازی و ارتقاء بهره وری در اتاق بازرگانی کرمان اظهار داشت: استان  کرمان یکی از استان های پر ظرفیت در زمینه انرژی های تجدیدپذیر است و هم  ظرفیت بالایی در حوزه انرژی های  خورشیدی، بادی و منابع زیست توده دارد.

کمانی بیان داشت: در حال حاضر استان کرمان حدود 70 مگاوات انرژی تجدیدپذیر دارد و یکی از استان های فعال کشور در این زمینه محسوب می شود.

 وی عنوان کرد: حدود 100 مگاوات نیروگاه در دست احداث در استان کرمان داریم و قولی که از سرمایه گذاران فعال در این حوزه  گرفته ایم که تا پیک 1401 این میزان برق تولیدی به مدار برسد و این افتخار بزرگی است.

معاون وزیر نیرو تاکید کرد: 500 مگاوات تولید برق تجدید پذیر در سطح کشور  برای پیک 1401 در دست احداث داریم تا بتواند بخشی از مشکلات کمبود برق را برطرف کند.

 کمانی ابراز داشت: برنامه توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر در دولت سیزدهم احداث 10 هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر است که عدد قابل توجهی است و پتانسیل کشور بیش از این است و ما بیش از 100 هزار مگاوات پتانسیل  انرژی خورشیدی و بیش از  40 هزار مگاوات باد و زیست توده و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 500 مگاوات برق تجدیدپذیر برای پیک 1401 در کشور در حال اجراست

تولید 500 مگاوات برق تجدیدپذیر برای پیک 1401 در کشور در حال اجراست