مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-03ورزشي

اهدای لوح تقدیر مقام معظم رهبری به ورزشکاران پارالمپیکی البرز


طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز لوح تقدیر از سوی مقام معظم رهبری به امیر جعفری و مهرزاد مهروان قهرمان پارالمپیکی البرزی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تقدیر از ورزشکاران مدال آور پارالمپیک توکیو 2020 و اهدای لوح مقام معظم رهبری، ضمن گرامیداشت ایام و تبریک آغاز ماه رجب، گفت: حضور ورزشکاران در سطوح مختلف رقابتی از جمله کشوری، بین المللی و .

برای کشور بسیار مهم و با ارزش است.

وی با اشاره به اینکه کسب مدال، افتخارآفرینی برای جامعه است، اظهار کرد: موفقیت ورزشکاران در سطوح فراملی نشاط و امیدواری را به جامعه تزریق می کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز یادآور شد: همچنین ورزشکاران به عنوان الگوی رفتاری درست برای نسل جوان هستند و بسیاری از قشر جدید با الگوبرداری از این قشر به سمت ورزش سوق پیدا می کنند.

حسینی همدانی تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری رقابت و موفقیت ورزشکاران ملی در سطوح مختلف در نوع خود هویت بخشی ملی و دینی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.

امام جمعه کرج گفت: حرکات ورزشکاران از جمله نوع شادی و شکرگزاری آن ها می تواند ارزش های دینی و ملی را به مردم کشورهای دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای لوح تقدیر مقام معظم رهبری به ورزشکاران پارالمپیکی البرز

اهدای لوح تقدیر مقام معظم رهبری به ورزشکاران پارالمپیکی البرز