مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-03سياسي

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شد


با حضور رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا ابراهیمی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان منصوب و از تلاش های محمد اعتدادی تقدیر شد.

- محسن زارعی، رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان اصفهان در سالن همایش ادب اصفهان اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی می داریم و امیدوارم در پاسداشت اصول و ارزش های انقلاب اسلامی که در راه آن شهدای زیادی تقدیم اتقلاب شده است، گرامی می داریم.

وی تصریح کرد: فرصتی است که اصولی که به خاطر آن شهید دادیم و انقلاب کردیم را باید بازخوانی کنیم و متاسفانه خیلی ها در گذشته از این اصول عقب نشینی کردند و البته ضربه هم خوردند.

زارعی ادامه داد: باید نسلی را آموزش و پرورش تربیت کند که بتواند پای خودش بایستد و آنچه نقطه عطف سند تحول بنیادین نیز هست این است که دانش آموزانی تربیت شود که بتوانند آینده درخشانی را برای کشور رقم بزنند.

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج گفتمان علمی، گفت: اگر علم را در دست داشته باشیم، قطعا قدرت در دست ما خواهد بود و این را ما به وضوح دیدیم که هرجا علم را به دست آوردیم و تولید علم کردیم، نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شد