مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 17:022022-02-03سياسي

سند مهندسی فرهنگی به فراموشی سپرده نشود


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: با لطف الهی جلسات شورای فرهنگ عمومی به موقع برگزار شده و با مصوباتی همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی، با ارزیابی عملکرد و جایگاه و کارآمدی شورا اظهار کرد: باید در راستای تقویت فرهنگ عمومی بازنگری صورت بگیرد و مصوبات پیگیری شود، به گونه ای که ضمانت اجرا داشته باشد، کارآمدی مصوبات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است .

رییس شورای فرهنگ عمومی استان افزود: سند مهندسی فرهنگی طراحی شده و مورد تایید است که امیدواریم مورد اهتمام قرار بگیرد و حرکتی در استان بر اساس این سند صورت بگیرد و همچون برخی اسناد بالادستی مورد غفلت و فراموشی قرار نگیرد.

وی ادامه داد: می طلبد در قالب شورای فرهنگ عمومی به استان هایی که اقوام و مذاهب مختلف کنار هم زندگی می کنند، توجه ویژه ای صورت بگیرد، نگاه ها به سیستان و بلوچستان امنیتی بوده، در حالی که ریشه توسعه پایدار در تعالی فرهنگی و اقتصادی منطقه است، اگر بخشی از سرمایه گذاری در این دو بخش صورت بگیرد، تعالی توسعه پایدار رقم می خورد.

محامی تاکید کرد: بنابراین انتظار می رود که نگاه امنیتی از سیستان و بلوچستان برداشته شود، چراکه مانع سرمایه گذاری و باعث رکود می شود، البته ناشکر نیستیم و استان به کارگاه عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مهندسی فرهنگی به فراموشی سپرده نشود

سند مهندسی فرهنگی به فراموشی سپرده نشود