مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 18:222022-02-03فرهنگي

جزییاتی از بلیت فروشی جشنواره تئاتر فجر در پیک ششم کرونا


مدیر روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با تاکید بر پایبندی به ظرفیت مجاز 30 درصدی در استفاده از سالن ها، - اعلام کرد سالن های کوچک بلیت فروشی نخواهند داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، وحید لک، مدیر روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات این دوره از جشنواره به ارائه توضیحاتی درخصوص به کارگیری حداکثری تلاش برگزارکنندگان این رویداد برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا پرداخت.

او با بیان این که چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، امروز، پنجشنبه 14 بهمن ماه کار خود را رسما آغاز خواهد کرد و مراسم افتتاحیه این رویداد در شهر تاریخی یزد با حضور بخشی از جامعه تئاتری کشور و مدیران هنری و فرهنگی برگزار خواهد شد ادامه داد: در این مراسم برگزیدگان بخش مسابقه عکس و پوستر و نمایشنامه نویسی معرفی خواهند شد و همچنین از پنج عزیز پیشکسوت از استان های خراسان رضوی، یزد، ایلام، سیستان و بلوچستان و تهران تجلیل می شود.

لک افزود: نکته حائز اهمیت باز شدن سایت فروش بلیت چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است که از امروز، پنجشنبه 14 بهمن ساعت 12 ظهر اتفاق افتاده است و طبق برنامه ریزی ستاد برگزاری جشنواره و اعلام رسمی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از بلیت فروشی جشنواره تئاتر فجر در پیک ششم کرونا

جزییاتی از بلیت فروشی جشنواره تئاتر فجر در پیک ششم کرونا