مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 20:022022-02-03اقتصادي

زمینه توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان بوشهر فراهم شود


ما باید زمینه لازم برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان را فراهم کنیم و این در راستای برنامه ها و سیاست های اصولی دولت است.

- خبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده بعد از ظهر در آیین افتتاح محور مواصلاتی ساحلی بندر ریگ به گناوه با اشاره به اینکه تحولات و خدماتی که در دوران 43 سال انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور بخصوص استان بوشهر اتفاق افتاده باید با دوران ستمشاهی مقایسه کرد و به مردم اطلاع رسانی شود اضافه کرد: برابر گزارش خود آمریکایی ها و دوستان خاندان پهلوی، وقتی خاندان پهلوی از ایران رفتند دارایی آنها حدود 25 میلیارد دلار در خارج بوده است که عدد بسیار بزرگی در آن سال است و فقط یک قلم آن جزیره ای در اسپانیا بوده که 700 میلیون دلار خریداری و به نام خود آن را تملک می کند.

استاندار بوشهر افزود: شاه و همسرش در زمان فرار از ایران نزدیک 400 چمدان که حاوی اقلام بسیار بزرگی از طلاها و جواهرات نقره و اشیا عتیقه و تجهیزات باارزشی بوده که همراه خود از ایران بردند.

وی تصریح کرد: این مطالب بسیار حائز اهمیت است و در دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تحولاتی که قبل از انقلاب و بعد از آن در کشور صورت گرفته باید به مردم و جوانان بیان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان بوشهر فراهم شود

زمینه توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان بوشهر فراهم شود