مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 22:122022-02-03پزشكي

چرخش بالای اومیکرون در تهران/15850 مراجعه در شبانه روز گذشته


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به شیوع بالای اومیکرون، گفت: بالا رفتن و مثبت شدن تست های پی سی آر در مراجعان سرپایی نشان دهنده چرخش بالاتر ویروس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر تهران به عدد دو هزار و 357 بیمار می رسد، افزود: قریب 699 نفر از این بیماران در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در شبانه روز گذشته میزان مراجعان بخش های سرپایی درمانی و بهداشتی در تهران بالغ بر 15 هزار و 850 بیمار است .

زالی تاکید کرد: به طور کلی در مجموع 48 درصد تست های پی سی آر هفته گذشته شهروندان تهرانی که به مراکز درمانی و یا سرپایی مراجعه داشته اند مثبت بوده، این در حالی است که این عدد در مقایسه با هفته گذشته عدد 10 تا 15 درصد اعلام شده بود.

وی تاکید کرد: بالا رفتن و مثبت شدن تست های پی سی آر در مراجعان سرپایی نشان دهنده چرخش بالاتر ویروس است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به شیوع بالای کرونا هشدار داد و خواستار رعایت دقیق تر شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک، عدم حضور در فضاهای مسقف و پرتراکم خصوصاً انجام سریع تر واکسیناسیون نوبت سوم شد.

زالی گفت: در حال حاضر مجموع افراد واکسینه شده در برابر کرونا در تهران بالغ بر 23 میلیون و 500 هزار نفر است که سه میلیون و 540 هزار نفر تا کنون نوبت سوم را دریافت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخش بالای اومیکرون در تهران/15850 مراجعه در شبانه روز گذشته

چرخش بالای اومیکرون در تهران/15850 مراجعه در شبانه روز گذشته