مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-04بين الملل

رهبر جمهوری خواهان سنا خواستار افزایش فشار ها بر ایران شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میچ مک کانل ، رهبر جمهوری خواه سنای آمریکا در سخنانی با اتهام زنی به ایران مدعی شد: ایالات متحده در کنار شرکایی مانند اسراییل و امارات با تهدیدات مورد حمایت ایران مواجه است، - رهبر جمهوری خواه سنای آمریکا در سخنانی با اتهام زنی به ایران مدعی شد: ایالات متحده در کنار شرکایی مانند اسراییل و امارات با تهدیدات مورد حمایت ایران مواجه است، اما در سیاست خارجی رییس جمهور بایدن توجه به این تهدید دیده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میچ مک کانل ، رهبر جمهوری خواه سنای آمریکا در سخنانی با اتهام زنی به ایران مدعی شد: ایالات متحده در کنار شرکایی مانند اسراییل و امارات با تهدیدات مورد حمایت ایران مواجه است، اما در سیاست خارجی رییس جمهور بایدن توجه به این تهدید دیده نمی شود.

رهبر جمهوری خواهان با انتقاد از حذف نام گروه انصارالله از فهرست تروریستی آمریکا در سال گذشته مدعی شد: از آن زمان، نیرو های نیابتی ایرانی حملات خود را افزایش داده اند.

به ادعای کانل، راهبرد ایران استفاده از خشونت برای بیرون راندن ایالات متحده از خاورمیانه است و جای تعجب نیست که آن ها پس از عقب نشینی تحقیرآمیز دولت واشنگتن از افغانستان، این استراتژی را دو چندان دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر جمهوری خواهان سنا خواستار افزایش فشار ها بر ایران شد

رهبر جمهوری خواهان سنا خواستار افزایش فشار ها بر ایران شد