مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-04اقتصادي

️افتتاح گازرسانی به 9 روستا و 13 واحد صنعتی در دشتستان


به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار و معاون عمرانی، سرپرست فرمانداری دشتستان و مدیران استانی و شهرستانی، عملیات گازرسانی به 9 روستا و 13 واحد صنعتی دشتستان با اعتبار 28 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/بوشهر به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار و معاون عمرانی، سرپرست فرمانداری دشتستان و مدیران استانی و شهرستانی، عملیات گازرسانی به 9 روستا و 13 واحد صنعتی دشتستان با اعتبار 28 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در آیین افتتاح طرح های گازرسانی استان بوشهر در روستای تنگ فاریاب دشتستان اظهار کرد: گازرسانی به استان بوشهر از سال 87 شروع شد و تاکنون 39 شهر گازرسانی شده و 99 درصد جمعیت شهری از گاز برخوردارند.

تنها جزیره خارگ گازرسانی نشده که بزای این امر خط دریایی از گناوه به خارگ در حال طراحی است.

مسلم رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر 3917 خانوار روستایی و شهری در این استان از گاز برخوردار خواهند شد، اضافه کرد: در بخش روستایی 454 روستا از گاز برخوردارند و در بخش صنعتی تاکنون 531 صنعت گازرسانی شده که امروز به 589 صنعت می رسد.

استاندار بوشهر نیز در آیین تصریح کرد: فعال شدن پروژه راه آهن بوشهر با جدیت در دست پیگیری است تا سال آینده شاهد تحرک بیشتری از این پروژه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️افتتاح گازرسانی به 9 روستا و 13 واحد صنعتی در دشتستان

️افتتاح گازرسانی به 9 روستا و 13 واحد صنعتی در دشتستان