مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-04سياسي

مردم هرگز از انقلاب امام ، ولایت و شهدا دست نکشیده و نخواهند کشید


مشکل اصلاح حریم شهری ، مسئله جاده ورامین ، مشکلات قطار شهری ، تأمین و نهاده های دامی از جمله مشکلات مردم شهرستان است که امیدوار هستیم در مواردی که امکان است در حل مشکلات تسریع شود.

- ایسنا/تهران خطیب جمعه ورامین گفت: مشکل اصلاح حریم شهری ، مسئله جاده ورامین ، مشکلات قطار شهری ، تأمین و نهاده های دامی از جمله مشکلات مردم شهرستان است که امیدوار هستیم در مواردی که امکان است در حل مشکلات تسریع شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه در آستانه شهادت امام هادی علیه السلام قرار داریم اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم در سیره اهل بیت به خصوص امام هادی مبارزه با کانون های انحراف است انحراف و افکار غلط و نادرست مانند موریانه هایی است که اگر به موقع با آن برخورد نشود جامعه را از درون می پوساند.

وی افزود: عرفان های نوظهور ، مدعیان دروغین ، انحرافات مذهبی و بدعت گذاری در دین و مذهب همگی مواردی هستند که با تمام وجود با آنها مبارزه و در خصوص آنها روشنگری کنیم و هرگز در برابر انحرافات کوتاه نیاییم چراکه آسیب خواهیم دید.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به رحلت فقیه بصیر و مرجع بیدار آیت الله گلپایگانی گفت: این روزها جامعه شیعه داغدار فقدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم هرگز از انقلاب امام ، ولایت و شهدا دست نکشیده و نخواهند کشید

مردم هرگز از انقلاب امام ، ولایت و شهدا دست نکشیده و نخواهند کشید