مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-04بين الملل

بردی محمداف: اوراسیا می تواند قلمرو وسیعی از دنیا را در یک زنجیره متحد کند


اوراسیا با نزدیک کردن صنعت و فناوری می تواند قلمرو وسیعی از اقیانوس آرام تا اقیانوس اطلس را در یک زنجیره همکاری متحد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاتر منطقه ای خبرگزاری فارس؛ قربانقلی بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان در آستانه سفر خود به چین برای شرکت در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی در پکن، به سوالات خبرنگاران رسانه های چینی از جمله  CCTV، CGTN، آژانس شینهوا پاسخ داد.

بردی محمداف گفت: تصمیم برای شرکت در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی در پکن قبل از هر چیز به اهمیت این رویداد برای کل زمین است.

وی افزود: بازی های المپیک همیشه مظهر صلح و دوستی، توقف خصومت ها و جنگ ها، اتحاد مردم از ملیت های مختلف، اعتقادات سیاسی، پایبندی به آرمان های المپیک، ترویج درک متقابل، صراحت و همدلی بین مردم و کشورها بوده است.

رهبر ترکمنستان خاطرنشان کرد: به عنوان رییس جمهور کشوری که دقیقاً به این اصول در سیاست داخلی و خارجی خود متعهد است، پیشنهاد رییس جمهوری خلق چین را با کمال امتنان پذیرفتم.

رییس جمهور ترکمنستان ابراز اطمینان کرد المپیک در بالاترین سطح سازمانی، در فضای رقابتی عادلانه، احترام شرکت کنندگان به یکدیگر و با علاقه شدید حضار برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بردی محمداف: اوراسیا می تواند قلمرو وسیعی از دنیا را در یک زنجیره متحد کند

بردی محمداف: اوراسیا می تواند قلمرو وسیعی از دنیا را در یک زنجیره متحد کند