مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-04اجتماعي

حذفیات منابع کنکور فردا اعلام می شود


مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت نام بیش از 520 هزار نفر در کنکور 1401 گفت: حذفیات آزمون سراسری سال آینده فردا اعلام می شود.

- علیرضا کریمیان درگفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب افزود : با احتساب افرادی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، متقاضی شرکت در آزمون گروه های هنر و زبان نیز شده اند، مجموعا بیش از 676 هزار داوطلب در این آزمون نام نویسی کرده اند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین با تاکید بر مکاتبات صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش گفت: حذفیات منابع درسی کنکور 1401 فردا صبح طی اطلاعیه ای ازطریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

وی افزود: این حذفیات شامل قسمت هایی از منابع آزمون سراسری سال 1401 است که با توجه به محدودیت های ناشی از آموزش در دوران کرونا و سایر شرایط، نباید سوال از آنها طراحی شود و در چند جدول جداگانه مربوط به گروه های آزمایشی به تفکیک اعلام می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت نام بیش از 520 هزار در کنکور 1401، تاکید کرد: تنها دو روز تا ثبت نام داوطلبان برای این آزمون باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام کنکور 1401 از یکشنبه دهم بهمن ماه آغاز و در آخر روز یکشنبه 17 بهمن ماه پایان می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذفیات منابع کنکور فردا اعلام می شود

حذفیات منابع کنکور فردا اعلام می شود