مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-04سياسي

کم کاری برخی مسئولان از ارادت مردم به نظام نمی کاهد


امام جمعه بخش گلستان با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن به تسلیم و خفت واداشتن مردم است گفت: کم کاری برخی مسئولان از ارادت مردم به نظام نمی کاهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه این هفته گلستان در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) در سوم رجب، گفت: از زیارت جامعه کبیره که از آثار با برکت آن امام همام است و بیش از 400 فضیلت از فضائل و مناقب امام معصوم (ع) در آن بازگو شده، غفلت نکنیم که یک دوره امام شناسی است و هم سنگ و عِدل جوشن کبیر در خداشناسی است.

خطیب نماز جمعه بخش گلستان با تسلیت رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، بیان کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیام تسلیت خویش تصریح کردند، ایشان از استوانه های حوزه علمیه قم و از برجستگان علمی و عملی و پرسابقه ترین عالم دینی در آن حوزه مبارک بودند فقیه عالی مقام و مرجع بصیر بودند و امین و مورد اعتماد امام راحل به شمار می رفتند.

نورپور در ادامه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان ساخت: از میان همه ملت های زیر ستم، کمتر ملتی به انقلاب همت می گمارد؛ و در میان ملت هایی که به پا خاسته و انقلاب کرده اند، کمتر دیده شده که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری برخی مسئولان از ارادت مردم به نظام نمی کاهد

کم کاری برخی مسئولان از ارادت مردم به نظام نمی کاهد