مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-04سياسي

دشمن می خواهد شما را از انقلابی که کرده اید پشیمان کند


دشمن می خواهد شما را از انقلابی که کرده اید پشیمان کند و همه برنامه های دوران طاغوت را به صورت بزک کرده در مقابل دستاوردهای انقلاب شما قرار می دهد.

- ایسنا/قم خطیب نماز جمعه قم گفت: دشمن می خواهد شما را از انقلابی که کرده اید پشیمان کند و همه برنامه های دوران طاغوت را به صورت بزک کرده در مقابل دستاوردهای انقلاب شما قرار می دهد.

آیت الله حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه 15 بهمن 1400 که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به سالروز شهادت امام هادی (ع) عنوان کرد: هرکدام از امامان در زمان حیاتشان در مقابل حاکمان ستمگر بودند؛ اما هیچ گاه از مسئولیتشان شانه خالی نکردند.

وی ادامه داد: سرسخت ترین خلیفه عباسی از میان هفت خلیفه عباسی متوکل عباسی که در مقابل امام هادی (ع) قرار داشت؛ متوکل عباسی کسی است که قبر امام حسین (ع) را با خاک یکسان کرد و امام هادی (ع) را بزم شراب دعوت کرد.

وی بابیان اینکه همایش حضرت خدیجه (س) و همایش حضرت حمزه (ع) که در قم انجام شد کار بزرگی است، اظهار کرد: ما باید زندگی آن ها را در بین مردم مطرح کنیم.

خطیب نماز جمعه قم، گفت: امام خمینی (ره) به دنبال اسلام ناب، اسلام ظلم ستیز، اسلام طرفدار محرومان و عدالت خواه و طرفدار دفاع از حقوق انسان ها و در مقابل اسلام آمریکایی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد شما را از انقلابی که کرده اید پشیمان کند

دشمن می خواهد شما را از انقلابی که کرده اید پشیمان کند