مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-04فرهنگي

مردم فارس میزبان خوبی برای تیم فیلم “سووشون” خواهند بود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: قطعا مردم فارس میزبان خوبی برای تیم «سووشون» خواهند بود تا فیلم ساخته شود.

  - ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: قطعا مردم فارس میزبان خوبی برای تیم سووشون خواهند بود تا فیلم ساخته شود.

  ماجرای ساخت فیلمی براساس رمان مشهور “سووشون” در باغ عفیف آباد شیراز و سازه های موقت آن به کارگردانی نرگس آبیار این روزها حواشی بسیاری به دنبال داشته است.

شب گذشته نرگس آبیار در ویدئویی چند دقیقه ای به بیان دلایل این موضوع پرداخت و با احترام به نظر منتقدان و دلسوزان میراث فرهنگی اعلام کرد که ساخت گوشواره براساس نظر مجموعه تولید بوده است با این حال برای احترام به نظر مردم این گوشواره ها برداشته خواهد شد.

هر چند آبیار در این ویدئو تاکید کرده است که هیچ یک از سازه ها پی ندارد و بر روی اسکلت فلزی و روی سطح زمین و به بنا آسیبی وارد نشده است.

در پی این اقدام این کارگردان، اسماعیل محبی پور در گفت وگو با ایسنا، با تشکر از حساسیت و احترام نرگس آبیار به مردم این شهر، اظهار کرد: قطعا ساخت فیلم براساس رمانی مشهور درباره مردم شیراز و فیلمبرداری آن در همین شهر جای تشکر و قدردانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فارس میزبان خوبی برای تیم فیلم “سووشون” خواهند بود

مردم فارس میزبان خوبی برای تیم فیلم “سووشون” خواهند بود