مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-04سياسي

فرصت سوزی دولت قبل نباید در دولت سیزدهم تکرار شود


فرصت سوزی و مرور زمان از چالش های اساسی دولت قبلی بود که در صورت تکرار این اشتباه در دولت فعلی آسیب جدی متوجه اقتصاد و سیاست خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه حوزه اقتصاد و تولید است و دیگری اظهار گلایه و نارضایتی معظم له به فعالیت های اقتصادی ده نود بویژه دولت قبلی است و این امر به تعبیری نمره منفی به دولت قبلی و عبرت و تجربه برای مسئولین و دولتمردان فعلی است که اگر همان تفکر و ساز و کار و سیاست های دولت قبلی دنبال شود خروجی عملکرد مطلوبی احساس نخواهد شد.

خطیب جمعه بیله سوار ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، تکریم و بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را بزرگترین دستاورد قرن اخیر دانسته و پیشرفت های چشمگیر آن را در تمام حوزه های سیاسی، اقتصادی و … معجزه عصر حاضر و عنایات خاص باری تعالی دانست.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه ضمن توصیه مسئولین به حفظ و حراست از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: اظهار رضایت مردم و صبر و مقاومت 43 ساله آنان ستودنی است و نشانگر وفاداری آنان به آرمان ها و ارزش های والای نظام و ولایت فقیه است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین استان، خواستار توجه جدی و سریع و عاجل نسبت به حق مسلم و قانونی بیله سوار در حوزه ایجاد منطقه آزاد تجاری به مرکزیت بیله سوار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سوزی دولت قبل نباید در دولت سیزدهم تکرار شود

فرصت سوزی دولت قبل نباید در دولت سیزدهم تکرار شود