مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-04سياسي

تفکر و باور انقلابی در صنعت خودروسازی وجود ندارد


امام جمعه پرند با توجه به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با صنعتگران عرصه خودرو و گلایه ایشان گفت: شان مردم انقلابی و بصیر ایران این نیست که هزینه خودروهای خارجی را پرداخت کنند ولی سوار بر خودروهایی بشوند که مولفه های اولیه امنیت را نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر جدید پرند در خطبه های این هفته نماز جمعه،با اشاره به ذکر حدیثی فرا رسیدن ماه رجب را گرامی و خود و همگان را به رعایت تقوای الهی در گفتار و عمل توصیه کرد.

وی در خطبه دوم با توجه به شیوع زیاد سویه جدید ویروس کرونا در ایام دهه مبارک فجر و نگرانی های شیوع بیشتر آن اظهار کرد: در این خصوص توصیه می کنم که دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا را مد نظر قرار دهیم تا ان شاء الله با فروکش کردن آن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مردم را در کف خیابان ها ببینند و چشم طمع خودشان را بعد از 43 سال به گور ببرند.

حجت الاسلام کاظمی در ادامه با توجه به حمله اراذل و اوباش به مامور نیروی انتظامی که منجر به شهادت افسر نیروی انتظامی شد گفت: شنیده ایم به حمدالله ضارب دستگیر شده است امیدواریم دستگاه محترم قضایی به آن در اسرع وقت رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر و باور انقلابی در صنعت خودروسازی وجود ندارد

تفکر و باور انقلابی در صنعت خودروسازی وجود ندارد