مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-04سياسي

شیوع اُمیکرون در لرستان نگران کننده است


سرایت و شیوع اُمیکرون در لرستان نگران کننده است و با توجه به این که این ویروس به دلیل واکسینه نشدن برخی کودکان بیشتر کودکان و نوجوانان را درگیر می کند این امر سبب دغدغه اولیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: سرایت و شیوع اُمیکرون در لرستان نگران کننده است و با توجه به این که این ویروس به دلیل واکسینه نشدن برخی کودکان بیشتر کودکان و نوجوانان را درگیر می کند این امر سبب دغدغه اولیا است.

وی افزود: ابتلای کودکان و نوجوانان در مدارس به اومیکرون موجب انتقال این ویروس به خانواده و در نهایت به جامعه می شود از این رو انتظار می رود آموزش و پرورش و ستاد مقابله با کرونا تا پاپان بهمن ماه جاری کلاس های حضوری را تعطیل و از ظرفیت آماده شبکه شاد و فضای مجازی استفاده کنند.

امام جمعه پل دختر به دهه فجر اشاره کرد و گفت: حضور چشم گیر مردم در جشن های ایام الله دهه فجر تجدید بیعت بانظام اسلامی و آرمان های والای شهدا است.

وی افزود: هر کجای دنیا انقلابی رخ می دهد سال روز آن را جشن می گیرند این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران با همه انقلاب های دنیا تفاوت مبنایی و معنایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع اُمیکرون در لرستان نگران کننده است

شیوع اُمیکرون در لرستان نگران کننده است