مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 18:022022-02-04سياسي

آمریکایی ها به دنبال ژن شیعیان هستند تا شجاع شوند


کافران، ظالمان استکبار و منافقین انواع توطئه از جمله کودتا، جنگ، تجزیه، بمب گذاری، ترور، فتنه، کودتای طبس، قانون داماتو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار احمد ذوالقدر شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای روستای آب باریک ورامین که با حضور استاندار تهران برگزار شد، اظهار داشت: هر جا که امت امام در صحنه حضور داشت، پیروزی نصیب اسلام شد و هر جا امام بود، ولی امت همراهی نکرد، شکست ظاهری و یا باطنی نصیب اسلام شد.

وی افزود: حضرت علی (ع) امام بود، امت نیز حضور داشت، ولی جهل مردمی که حتی نماز می خواند و روزه می گرفت باعث شد تا دوران کوتاه حکومت حضرت علی (ع) به جنگ های داخلی اختصاص پیدا کند و برای ایشان فرصتی برای رسیدگی به اوضاع جهان اسلام باقی نماند.

وی گفت: امام حسن مجتبی (ع) امام بود، ولی امت نداشت و این امر باعث شد تا دشمن تا قلب خانه ایشان نفوذ کند.

ذوالقدر تصریح کرد: چه کسی بود که به امامت امام حسین (ع) ایمان نداشته باشد و نداند که ایشان نوه پیامبر (ص) است، ولی همراهی نکردن امت باعث شهادت امام و به اسارت رفتن اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام شد.

وی اظهار داشت: حرکت امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی وقتی با حضور مردم همراه شد موجب گردید تا رژیم منحوس پهلوی سرنگون شده و اسلام در ایران حاکم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها به دنبال ژن شیعیان هستند تا شجاع شوند

آمریکایی ها به دنبال ژن شیعیان هستند تا شجاع شوند