مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 22:122022-02-04حوادث

انفجار ساختمان مسکونی در تبریز و تخریب 5 باب مسکونی تا 50 درصد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید حسین پور امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز جمعه 15 بهمن ماه، حادثه انفجار گاز در یک ساختمان سه طبقه در تبریز، - انفجار ساختمان مسکونی در تبریز و تخریب 5 باب مسکونی تا 50 درصد! مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از امدادرسانی در حادثه انفجار و ریزش آوار منزل مسکونی در تبریز با مشارکت 34 امدادگر و 2 دستگاه زنده یاب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید حسین پور امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز جمعه 15 بهمن ماه، حادثه انفجار گاز در یک ساختمان سه طبقه در تبریز، محله عباسی به طرف دولت آباد، به هلال احمر اعلام و بلافاصله 34 امدادگر و نجاتگر هلال احمر به همراه دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه زنده یاب و سایر تجهیزات امدادی و خودرویی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه تاکنون 2 کشته و 9 مصدوم به دنبال داشته، اما عملیات امدادی آواربرداری و جست وجوی مصدومان احتمالی گرفتار در زیر آوار ساختمان همچنان ادامه دارد.

حسین پور گفت: در این حادثه، پنج باب منزل دچار تخریب 50 درصدی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: حضور تیم آنست و سگ تجسس در منطقه عملیاتی برای جستجوی افراد محبوس شده زیر آوار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار ساختمان مسکونی در تبریز و تخریب 5 باب مسکونی تا 50 درصد!

انفجار ساختمان مسکونی در تبریز و تخریب 5 باب مسکونی تا 50 درصد!