مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 08:072022-02-05ورزشي

اگر چمن ورزشگاه انقلاب خوب نبود میزبانی کرج رد می شد


مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در واکنش به اظهارات سرمربی استقلال درباره وضعیت چمن ورزشگاه انقلاب کرج، گفت: سرمربی تیم استقلال کیفیت زمین را با ورزشگاه آزادی مقایسه می کند، - تمام تلاش بر این بود تا برای میزبانی از این بازی کیفیت زمین از شرایط خوبی برخوردار باشد.

مجتبی جانعلی در گفت و گو با ایسنا درباره انتقاد فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از وضعیت ورزشگاه انقلاب کرج پس از بازی روز گذشته این تیم برابر هوادار، گفت: زمین چمن انقلاب کرج از سوی مسئولان سازمان لیگ مورد تایید قرارگرفته بود، اگر زمین شرایط لازم را نداشت قطعا میزبانی استان از سوی سازمان لیگ رد می شد.

وی با بیان اینکه سرمربی تیم استقلال کیفیت زمین انقلاب را با ورزشگاه آزادی مقایسه می کند، گفت: تمام تلاش بر این بود تا برای میزبانی از این بازی، کیفیت زمین از شرایط خوبی برخوردار باشد.

جانعلی گفت: همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به مدت یک هفته تمام تمرکز خود را برای احیای زمین چمن انقلاب به کار گرفتند تا یک بازی با کیفیت انجام شود.

ورزشگاه انقلاب کرج مثل قبل نیست منصور بیک وردی رییس هیات فوتبال استان البرز هم در این خصوص گفت: باید بپذیریم زمین چمن انقلاب کرج مانند گذشته از شرایط مطلوبی برخوردار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر چمن ورزشگاه انقلاب خوب نبود میزبانی کرج رد می شد

اگر چمن ورزشگاه انقلاب خوب نبود میزبانی کرج رد می شد