مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-05حوادث

شهروندان گیلانی مراقب سارقان مامور نما باشند


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با هشدار نسبت به سارقان مامور نما، گفت: این افراد به بهانه قرائت کنتور آب و برق و گاز وارد منزل مسکونی شده و اموال مردم را سرقت می کنند.

- ، سرهنگ مجید رسول زاده با بیان اینکه مشاهده پوشش مصوب یا داشتن تجهیزات مربوطه دلیل اعتماد به افراد مدعی مأمور نیست، گفت: شهروندان گیلانی مراقب سارقان مامورنما باشند.

وی افزود: اخیراً مشاهده شده برخی افراد سودجو با عناوین جعلی مانند مأمور پلیس، شبکه بهداشت یا مأمور قرائت کنتور به بهانه های مختلف به منزل مسکونی یا در معابر عمومی به شهروندان مراجعه می کنند و از ناآگاهی آنها سو استفاده کرده و اموالشان را به سرقت می برند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه شهروندان باید قبل از هرگونه همکاری، حتماً کارت شناسایی افراد مدعی را درخواست و با دقت بررسی کنند تصریح کرد: مشاهده پوشش مصوب یا داشتن تجهیزات مربوطه دلیل اعتماد به افراد مدعی مأمور نیست.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران پلیس برای جلب، توقیف، دستگیری و بازرسی اماکن شخصی، موظف به ارائه حکم قضایی هستند گفت: شهروندان در هنگام مواجهه با افرادی که خود را مأمور معرفی می کنند با حفظ خونسردی، حتماً اصالت حکم قضایی و مدارک هویتی فرد مدعی را بررسی کرده و به درخواست آنها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان گیلانی مراقب سارقان مامور نما باشند

شهروندان گیلانی مراقب سارقان مامور نما باشند