مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-05پزشكي

سهم اندک ابتلا به کرونا در میان تزریق کنندگان دز سوم واکسن


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: تشدید رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات، - ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: تشدید رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات، رعایت فاصله گذاری و تهویه مناسب محیط و تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، موثر است.

غلامرضا شریف زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در آزمایش ها تاکنون 1152 مبتلای جدید کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد.

وی با بیان اینکه بیشترین بیماران این مدت مربوط به شهرستان های بیرجند، طبس و قائنات بوده است، افزود: در این مدت موردی از فوت کرونا در استان گزارش نشد و تعداد فوتی ها همان هزار و287 نفر است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی تصریح کرد: هم اکنون نیز 194 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری اند که 92 نفر آن ها مبتلا به کرونا هستند که حال دو نفر از آنان وخیم است.

وی بیان کرد: تا کنون 564 هزار و 484 نفر دز اول، 510 هزار و 270 نفر دز دوم، و 165 هزار و 381 نفر دز سوم را در استان تزریق کرده اند و در مجموع تا کنون یک میلیون و240 هزار و 135 دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است؛ تنها 23 درصد از افراد واجد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اندک ابتلا به کرونا در میان تزریق کنندگان دز سوم واکسن

سهم اندک ابتلا به کرونا در میان تزریق کنندگان دز سوم واکسن