مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-05سياسي

همراهی با نظام و ولایت یکی از نکات برجسته علمای دین است


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همراهی با نظام و ولایت یکی از نکات برجسته علمای راستین دین از جمله آیت الله صافی گلپایگانی بوده که این همراهی ها منشا خیر و برکات برای نظام و انقلاب اسلامی است.

- حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، شامگاه جمعه 15 بهمن ماه در مراسم شهادت امام هادی (ع) و بزرگداشت مرجع عالیقدر آیت الله صافی گلپایگانی که از طرف نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در محل مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این عالم بزرگ در موقعیت های مختلف به میدان آمدند و نایب امام زمان (عج) را همراهی و یاری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در تدوین قانون اساسی نقش علمای دین از جمله شخصیت بزرگوار آیت الله صافی گلپایگانی بسیار پررنگ و موثر است؛ آیت الله صافی گلپایگانی در زمینه تبیین قانون اساسی سخنان خاص دارد که مشروعیت نظام و ولایت است.

وی با بیان اینکه این شخصیت بزرگوار مورد اعتماد امام راحل بود، گفت: ایشان در دو دوره مجلس خبرگان رهبری و در شورای نگهبان نقش اساسی داشتند و سال ها در شورای نگهبان رکن اصلی این شورا محسوب می شدند.

نوفرستی اظهار کرد: در دوران مقام معظم رهبری همراهی مراجع، علما و همراهی خواص جبهه حق برای تحکیم نظام و انقلاب با این همه همجه های دشمنان یک مساله مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی با نظام و ولایت یکی از نکات برجسته علمای دین است

همراهی با نظام و ولایت یکی از نکات برجسته علمای دین است