مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-05اجتماعي

حذفیات کنکور 1401 اعلام شد


داوطلبان گروه های پنج گانه کنکور 1401 شامل (علوم انسانی، فنی و مهندسی، تجربی، زبان و هنر) برای اطلاع از منابعی که در این آزمون از آن سوالی طرح نخواهد شد، - داوطلبان گروه های پنج گانه کنکور 1401 شامل (علوم انسانی، فنی و مهندسی، تجربی، زبان و هنر) برای اطلاع از منابعی که در این آزمون از آن سوالی طرح نخواهد شد، می توانند جدوال حذفیات را از روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مطالعه کنند.

حذفیات منابع طرح سؤال آزمون سراسری سال 1401 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس نامه ششم بهمن ماه جاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، فهرست حذفیات منابع آزمون سراسری سال 1401 که از آن سؤال طرح نخواهد شد، مشخص شد.

داوطلبان گروه های پنج گانه کنکور 1401 شامل (علوم انسانی، فنی و مهندسی، تجربی، زبان و هنر) برای اطلاع از منابعی که در این آزمون از آن سوالی طرح نخواهد شد، می توانند جدوال حذفیات را از روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مطالعه کنند.

این حذفیات در دروس مشترک کلیه رشته های متوسطه نظری شامل فارسی 2، انگلیسی 2 مشترک کلیه رشته های متوسطه نظری، جغرافیای ایران مشترک کلیه رشته های متوسطه نظری، دروس اختصاصی رشته علوم انسانی شامل دین زندگی 1 ادبیات علوم انسانی، دین زندگی 2 ادبیات علوم انسانی، دین زندگی 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذفیات کنکور 1401 اعلام شد

حذفیات کنکور 1401 اعلام شد